طراحی لوگو و نشان تجاری از جمله خدمات ما در زمینه طراحی گرافیک می باشد.اهمیت طراحی حرفه ای یک لوگوی اختصاصی و غیر مشابه برای هر کسب وکاری چه تولیدی و خدماتی می تواند به اعتبار آن برند بیافزاید.

از طرفی متناسب بودن طراحی لوگو ونشان تجاری برند با نوع تولیدات و خدمات باعث ماندگاری در ذهن مخاطبان و مشتریان و به یادآوری ساده تر آن می شود.

اعتقاد ما در واحد طراحی لوگو و گرافیک شرکت تبلیغاتی معین رسانه بر این است که هنگامی که یک برند متولد می شود از بدو بوجود آمدن آن وجود یک لوگوی اختصاصی و حرفه ای می تواند بر موفقیت آن برند و کسب و کار تاثیر بسزایی داشته باشد.

با وجود بی شمار سایت و پلتفرم رایگان ارائه دهنده لوگو آماده شما تنها می توانید از تعداد مشخصی لوگو که از پیش طراحی شده انتخاب نموده و با تغییر رنگ و نوشتن نام برند خود در زیر آنها لوگوی نهایی را دانلود و مورد استفاده قرار دهید. تا این جای کار همه چیز مناسب به نظر می رسد ولی اگر این لوگو توسط یک برند همکار و یا رغیب شما نیز انتخاب شده باشد لطمه ای جدی بر صداقت و اصالت برند شما خواهد زد.

تغییر طراحی لوگوی یک برند هم می تواند باعث عدم تشخیص مشتریان شما شود و آن هم لطمات جدی در فروش را به همراه خواهد داشت.

بارها شاهد بودیم که بسیاری از برندهای بین المللی با اعلام قبلی اقدام به باز طراحی لوگو و نشان تجاری خود بر اساس طرح قبلی و با حفظ کلیات آن نموده اند که این موضوع نه تنها آسیبی به هویت برند نمی زند بلکه تداعی کننده به روز بودن و پیشرفت آن برند است. 

برای طراحی حرفه ای لوگو نیاز به مطالعه کسب و کار و استخراج المان ها و نماد های متناسب با آن کسب و کار داریم، حتی در برخی موارد نیاز هست تا از نام برند و با استفاده از تکنیک های تایپو گرافی به یک لوگو و نشان تجاری حرفه ای تبدیل نماییم.

اگر شما هم برای برند خود نیاز به راهنمایی و مشاوره همکاران ما در واحد طراحی می باشید کافیست در صفحه تماس با ما مشخصات خود را ارسال فرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

به نظر شما چرا برندهای بزرگ از لوگوی اختصاصی خود به جای لوگوی آماده استفاده می کنند؟

برای دیدن نمونه کارهایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.