تیزر تبلیغاتی دندانپزشکی

تیزر کلینیک دندانپزشکی مهرشهر برای پخش در سینماهای شهر کرج توسط واحد ساخت تیزر تبلیغاتی آژانس تبلیغاتی معین رسانه تهیه و تولید گردید.

در تیزر کلینیک دندانپزشکی مهرشهر سعی شده تا با نمایش فضای داخلی کلینیک، نحوه ارائه مشاوره و خدمات دندانپزشکی، به خوبی نمایش داده شود که در نهایت منجر به ترغیب مخاطبان به استفاده از خدمات این مجموعه گردد.

خدمات ارائه شده به این کلینیک:

درمانگاه ها و کلینیک های پزشکی به دلیل تعدد آنها نیازمند تبلیغات هستند به این شکل که با نمایش امکانات و خدمات ارائه شده و نیز فضای داخلی می توانند مخاطبان را برای استفاده از خدمات پزشکی آن مراکز ترغیب نمایند .

 شرکت تبلیغاتی معین رسانه همچنین امکان ساخت و تولید محتواهای آموزشی و پزشکی را نیز برای پزشکان محترم فراهم نموده که به صورت ماهیانه و طبق برنامه ریزی تولید و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

تعرفه ساخت تیزرهای تبلیغاتی بسته به مدت زمان و نوع ساخت محاسبه می شود که در صورت نیاز همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص نحوه ساخت تیزرهای تبلیغاتی می باشند.

پزشکان محترم و نیز مدیران مراکز پزشکی و درمانی برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و یا محتوای اینستاگرامی می توانند با همکاران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوند.

نمونه کارهای مشابه

برای دیدن نمونه کارهایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.