عکاسی تبلیغاتی از لوازم آرایشی و بهداشتی

عکاسی تبلیغاتی از لوازم آرایشی و بهداشتی

عکاسی موبایلی و عکاسی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی از لوازم آرایشی بهداشتی مناسب برای شرکت های تولیدکننده این محصولات جهت چاپ در کاتالوگ و یا سایت های اینترنتی ، با بالاترین کیفیت و به صورت چیدمان شده و یا بدون پس زمینه.

در این نوع عکاسی تبلیغاتی که برای تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، هدف نمایش ظاهری محصولات به صورت بدون پس زمینه و یا به صورت چیدمان شده است که بتواند زیبایی های محصول را نشاد داده و جلب توجه مشتریان را به همراه داشته باشد.

عکاسی تبلیغاتی محصولات آرایشی این امکان را به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می دهد تا عکس محصولات فروشگاه خود را با بالاترین کیفیت و از زوایای مختلف در اختیار داشته باشند و بدون نیاز به عکس های بی کیفیت دانلودی آنهارا در سایت و پیج خود استفاده نمایند.

ما در آتلیه عکاسی تبلیغاتی معین رسانه محصولات شما را بسته به نوع محصول چیدمان و عکاسی می کنیم.

در مقایسه با عکاسی توسط گوشی های تلفن همراه هرچند هردو یک کار را انجام می دهند ولی باید به این نکته اشاره نماییم که در عکاسی حرفه ای تبلیغاتی نوع نورپردازی و نیز کیفیت عکس بسیار بالاتر و چشم نواز تر است و عکاسی با گوشی تلفن همراه حتی با کمک گرفتن از هوش مصنوعی به هیچ عنوان برای مصارف چاپی و یا بیلبوردهای تبلیغاتی که نیاز به تصاویری با ابعاد و رزولوشن بالایی دارد نمی تواند کارآمد باشد.

هزینه های مربوط به عکاسی تبلیغاتی ادکلن ، اسپری و شامپو و سایر محصولات بسته به تعداد محصول و نوع چیدمان و نورپردازی آن تعیین می شود.

اگر شما هم برای محصولات خود نیاز به عکاسی تبلیغاتی دارید همکاران ما آماده ارائه مشاوره و راهنمایی هستند.

نمونه کارهای مشابه

برای دیدن نمونه کارهایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.