عکاسی تبلیغاتی از لامپ مثل سایر محصولات که سطحی براق یا شیشه ای دارن  نیاز به دقت و حساسیت در نوع نورپردازی اون داره از این جهت که هرگونه انعکاس محیط اطراف بر روی سطح اون باعث ایجاد جلوه ای نازیبا روی محصول خواهد شد حالا فرض کنید که این محصول قراره در ابعاد خیلی بزرگ روی بیلبوردهای تبلیغاتی نصب بشه.تفاوت ما به عنوان عکاس صنعتی و تبلیغاتی در مقایسه  با صاحبان گوشی های آیفون 13 در اینه که محصول رو براساس نوع جنس، رنگ،بافت و میزان بازتابی که دارن براساس یکسری از تکنیک های تخصصی نورپردازی و عکاسی می کنیم و نه با تکیه بر مدل و برند دوربین.

در  عکاسی تبلیغاتی از محصولات کارخانجات و مراکز تولیدی فاکتورهای زیادی مورد نظر قرار می گیره تا عکس تبلیغاتی تهیه شده ضمن داشتن زیبایی و اصالت ظاهری نماینده مناسبی در تبلیغات چاپی و روی بسته بندی اون محصول باشه.

در این پروژه عکس ها به صورت زمینه سفید و دوربری شده عکاسی شده تا بر روی بسته بندی محصولات و نیز چاپ کاتالوگ ها و بیلبوردهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.

همکاران ما در بخش عکاسی تبلیغاتی شرکت تبلیغاتی معین رسانه آماده اند تا در مورد هزینه عکاسی تبلیغاتی و نحوه عکاسی از محصولات به شما مشاوره و ارائه خدمات نمایند.

نمونه کارهای مشابه

برای دیدن نمونه کارهایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.