عکاسی و فیلمبرداری از همایش ها و ایونت های تجاری و بازرگانی

عکاسی│تصویربرداری│ ساخت کلیپ │ پخش مستقیم با واحد سیار تلویزیونی

عکاسی و تصویربرداری از همایش و نمایشگاه

از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت برگزاری عکاسی و تصویربرداری ازنمایشگاه ها،همایشها وسمینارها با استفاده از آخرین تکنولوژی تجهیزات ویدیویی و تصویربرداری می باشد که ازجمله مزایای آن می توان به وجود واحد سیار سه دوربینه ی FULL HD ونیز تدوین برنامه به صورت آنلاین وتحویل برنامه برروی هارد یا دی وی دی به مشتریان جهت تکثیر بین میهمانان اشاره کرد.
 
در صورت نیاز به نمایشگر های ال ای دی برای استفاده بر روی سن و همینطور سیستم صوتی و نورپردازی و حتی مجریان تلویزیونی و مجرب هماهنگی هایی از طرف ما صورت می پذیرد.
پوشش تصویری همایش و نمایشگاه

خدمات ما

تصویربرداری همایش

شرکت تبلیغاتی معین رسانه با بهره گیری از تجهیزات به روز تلویزیونی و همینطور نیروهای متخصص در این حوزه در کنار شماست برای :

  • عکاسی و تصویربرداری از همایشها
  • عکاسی و تصویربرداری از جلسات درون سازمانی
  • عکاسی و تصویربرداری از غرفه های نمایشگاهی 
  • عکاسی و تصویربرداری از کنفرانس خبری
  • عکاسی و تصویربرداری از مسابقات ورزشی
  • پخش زنده جلسات روی اینستاگرام و وب سایت

 

استریم وبینار و جلسات داخلی

تصویر برداری چند دوربینه به همراه استریم روی پلتفرم های داخلی و خارجی (یوتیوب،آپارات،اینستاگرام و ...)

همراه با ضبط تصاویر و تهیه کلیپ و محتواهای آموزشی و تبلیغاتی از همایش ها ،جلسات پرسش و پاسخ،کنفرانس خبری و جشن ها و مراسمات درون سازمانی.

این امکان وجود دارد که لینک استریم که توسط تیم فنی در اختیار شما قرار می گیرد به صورت اختصاصی روی سایت و شبکه های اجتماعی شما پخش و در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

استریم وبینار و همایش

پوشش تصویری کنفرانس و همایش

عکاسی و تصویربرداری از همایش و کنفرانس های داخلی و بین المللی به صورت چند دوربینه و تهیه کلیپ و گزارش به صورت روزانه جهت پخش در شبکه های خبری و اجتماعی توسط تیم حرفه ای عکاسی و تصویربرداری و با استفاده از بروزترین تجهیزات فنی.

واحد سیار تلویزیونی

مناسب برای همایش ها و برنامه های میدانی 

پاسخ به برخی از سوالات شما

عکاسی و تصویربرداری از همایش ها به چه صورت است؟

تیم واحد سیار تلویزیونی و تصویربرداری شرکت معین رسانه آماده است تا در کنار شما از کلیه لحظات همایش ،سمینار،کنفرانس های علمی و پژوهشی و تجاری تبلیغاتی و غرفه های نمایشگاهی شما عکاسی و تصویربرداری نمایید.

روند تصویربرداری به صورتی انجام می شود؟

همکاران عکاس و تصویربردار معین رسانه در برگزاری همایش ها و نمایشگاه های تجاری به صورت چند دوربینه بسته به نیاز از زوایای مختلف به همراه صدابرداری همزمان از میهمانان در روند برنامه عکاسی و تصویربرداری خواهند نمود .امکان تدوین آنلاین و یا آفلاین کل برنامه برای مشتریان عزیز فراهم می باشد که در روش آنلاین با استفاده از تیم کارگردانی مستقر در واحد سیارتلویزیونی در انتهای برنامه فایل نهایی آماده شده و در اختیار شما برای توضیع بین میهمانان و یا پخش در شبکه های مجازی قرار خواهد گرفت. 

تعرفه پوشش تصویری یک همایش تجاری چگونه محاسبه می شود؟

بسته به نوع و تعداد تجهیزات و نفرات جهت عکاسی و تصویربرداری از همایش یا سمینار و نحوه تدوین به صورت آنلاین و یا آفلاین و همینطور محل برگزاری برنامه در تهران و یا شهرستان بودن هزینه ها محاسبه می شود مثلا اگر همایش در سایر شهرها و غیر از تهران باشد به هزینه ها 30% افزوده می شود که برای دریافت جزییات بیشتر پیشنهاد می کنیم با کارشاناسان فنی ما تماس بگیرید.

به اندازه یک تلفن با شما فاصله داریم

شنبه تا پنجشنبه

ساعت 9-18

026-34908975

0921-2756234

تماس با معین رسانه