تیزر تبلیغاتی گالری ساعت و عینک

ساخت تیزر تبلیغاتی برای گالری ساعت و عینک شمس در کرج یکی از اولین چالش های ما در ساخت تیزرهای  تبلیغاتی سینمایی از این دسته بود.

به این جهت که باید کلی برند مشهور بین المللی در یک مکان رو نشون می دادیم که هر کدوم از این برندها خودشون بهترین تیزر تبلیغاتی ساعت و عینک رو داشتن.

از جمله خدمات ما برای کسب و کارهای فروشگاهی :

به همین دلیل در ساخت این تیزر تبلیغاتی گالری ساعت طبق سناریویی که با تایید مدیریت محترم گالری شمس آماده کردیم هدف رو روی نمایش لاکچری بودن و تنوع محصولات این گالری از یک طرف و از طرفی حس آرامش در انتخاب و خرید محصولات برند و اورجینال قراردادیم که در اون یک زوج جوان با حوصله و پرزنت خوب مشتریان یک خرید خوب رو تجربه می کنن.

این تیزر سینمایی که جهت پخش در سینماهای کرج توسط شرکت تبلیغاتی معین رسانه تولید شده توانست مخاطبان سینماها رو که اکثرا زوج های جوان هستن رو به مشتری های این گالری زیبا تبدیل کنه.

شناخت مخاطبان تیزر تبلیغاتی و برآورده کردن انتظارات اونها از تماشای یک تیزر تبلیغاتی مهمترین بخش قبل از ساخت تیزر به حساب میاد که قراره در یک مدت زمان کم بتونه پیام تبلیغاتی خودشو برسونه.

از جمله اولویت های ما در ساخت تیزرهای تبلیغاتی مخصوصا تیزر سینمایی مطالعه روی کسب و کار سفارش دهنده تیزر تبلیغاتی و همینطور مخاطب تیزر هست که اگر همگی به درستی و با برنامه ریزی قبلی ساخت بشه هم باعث ایجاد حس خوب در مخاطب میشه و هم میتونه منجر به تجربه و خرید اون محصول یا خدمات بشه.

نمونه کارهای مشابه

برای دیدن نمونه کارهایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.