عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی از محصولات │خطوط تولید کارخانه ها │ شرکت های خدماتی │ پروژه های ساختمانی و راهسازی

عکاسی تبلیغاتی توسط عضو انجمن عکاسان تبلیغاتی،صنعتی و معماری ایران

آتلیه عکاسی تبلیغاتی معین رسانه 

آژانس تبلیغاتی معین رسانه دارای آتلیه عکاسی تبلیغاتی اختصاصی بوده که مجهز به انواع فلاشهای عکاسی، میز نور و کلیه تجهیزات نورپردازی می باشد و این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا در زمینه انواع سبک های عکاسی بویژه عکاسی تبلیغاتی از اشیاء و عکاسی صنعتی از محصولات تجاری و صنعتی و همینطور عکاسی مدلینگ به صورت حرفه ای و تخصصی خدمات ارائه نماید.

این مجموعه دارای استودیوی عکاسی به متراژ 80 متر مربع می باشد که امکان انتقال سوژه هایی کوچک و متوسط به این فضا جهت عکاسی تبلیغاتی امکان پذیر می باشد.

مزیت های عکاسی تبلیغاتی

هنگامی که یک محصول تجاری تولید می شود برای آن که بتواند در بازار رقابت حضور یابد غیر از بهره مندی از معیارهای کیفیت باید دارای تصویر زیبا در رسانه های تبلیغی باشد.

یک عکس تبلیغاتی مناسب و زیبا از محصولات شما می تواند توجه مشتریان را به خود جلب نماید.

از طرفی وجود یک عکس صنعتی از خطوط تولید کارخانجات صنعتی و یا خدمات شرکت های تولیدی و خدماتی می تواند مشتریان را با فعالیت های آن ها به شکل مناسب تری آشنا نماید.

 

نمونه کارهای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

عکاسی از محصولات تجاری

عکاسی معماری

عکاسی صنعتی

عکاسی پانوراما

از جمله مزایای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای محصولات و خدمات

  • نمایش بهتر و دقیق تر ویژگی های محصولات برای معرفی به مشتریان
  • تهیه عکس تبلیغاتی اختصاصی از محصولات به جای استفاده از عکسهای تبلیغاتی اینترنتی مشابه و افزایش اعتبار برند شما
  • امکان معرفی محصولات و کسب و کار شما به بازارهای فرامنطقه ای و وسیعتر با استفاده از به اشتراک گذاری عکس تبلیغاتی محصولات در فضاهای مجازی
  • تحقیقات اخیر نشان می دهد تصاویر نقش بسزایی را در جهت دهی افکار و سلایق مشتریان برای خرید ، یادآوری و استفاده از یک محصول به عهده دارند.
  • تهیه عکس های با کیفیت تبلیغاتی جهت استفاده در چاپ های دقیق و در ابعاد بزرگ بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی
کاربرد عکاسی تبلیغاتی

تعرفه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی سال 1402

عکاسی محصولات

 با پس زمینه تک رنگ

از 8 میلیون تومان

20 فریم ادیت شده

  • به صورت عکاسی با پس زمینه تک رنگ و دور بری شده
  • عکاسی در استودیو
  • نورپردازی شده
  • ویرایش و ادیت عکس 
  • افزایش هزینه برای محصولات براق 
  • امکان چاپ در ابعاد بزرگ(بیلبورد)
  • سفارش با ابعاد و فرمت دلخواه شما

عکاسی تبلیغاتی

با چیدمان و دکور

از 10میلیون تومان

5 فریم ادیت شده 

  • به صورت عکاسی با طراحی دکور و چیدمان
  • عکاسی در استودیو
  •  ارائه پیش طرح قبل از عکاسی
  • نورپردازی شده
  • ویرایش و ادیت عکس 
  • امکان چاپ در ابعاد بزرگ(بیلبورد)
  • افزایش هزینه برای محصولات براق 
  • سفارش با ابعاد و فرمت دلخواه شما

عکاسی صنعتی

ازخطوط تولید کارخانجات و پروژه های عمرانی

از 12 میلیون تومان 

25 فریم ادیت شده

  • به صورت عکاسی از روند تولید و ساخت محصولات و پروژه ها
  • عکاسی در محل پروژه
  • خارج از تهران و کرج 30% افزایش قیمت
  • عکاسی هوایی
  • ویرایش و ادیت عکس 
  • امکان چاپ در ابعاد بزرگ(بیلبورد)
  • سفارش با ابعاد و فرمت دلخواه شما

مراحل انجام پروژه های عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

چرا عکاسی تبلیغاتی لازمه؟

1. جلسه هماهنگی برای عکاسی تبلیغاتی

در این جلسه که با حضورسفارش دهندگان و تیم عکاسی تبلیغاتی معین رسانه برگزار می شود سعی می کنیم.
نوع عکاسی تبلیغاتی برای محصول و یا خدمات شما رو مشخص کنیم مثلا اینکه براساس نوع محصول و کاربرد عکس گرفته شده نهایی می توانیم عکاسی تبلیغاتی زمینه سفید و دوربوری شده یا عکاسی تبلیغاتی مبتنی بر ساخت دکور و چیدمان رو پیشنهاد بدیم.
از طرفی ممکنه مثلا برای پروژه های عمرانی نیاز به عکاسی تبلیغاتی هوایی داشته باشید که نیازمند بررسی محل عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و شرایط جوی و محیطی آن محل هست.
تجهیزات لازم برای عکاسی تبلیغاتی

2.تهیه کانسپت وطرح اولیه برای عکاسی تبلیغاتی

عکس و تصویرتبلیغاتی هر محصول تجاری بسته به استفاده درچاپ درکاتلوگ ها و بیلبوردها و یا استفاده در وبسایت ها و فضای مجازی باید یک سری ویژگی ها داشته باشد که از آن جمله توجه به رزولوشن مورد نیاز، زاویه دوربین ونوع نورپردازی محصول ، نحوه نمایش محصول و اینکه آیا در چه زمینه و پس زمینه ای قرار بگیرد ،چطور چیدمان شود و چه دکوری داشته باشد اهمیت ویژه ای دارد و در نهایت هم باید بتواند به لحاظ زیبایی جلب توجه کند و ضمنا مشتری و مخاطب را ترقیب به استفاده از  محصول کند که این هدف اصلی یک محتوای تبلیغاتی و تجاری است.
اینکه از هر محصول چگونه باید عکس تبلیغاتی تهیه شود کاملا مرتبط با تحقیقاتی است که ما در خصوص نقاط قوت محصول ، جایگاه آن در بازار و همینطور برندهای رقیب و… انجام می دهیم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

تکنیک های عکاسی تبلیغاتی

3.مرحله اجرای عکاسی تبلیغاتی

در این مرحل براساس مفهوم و ایده اولیه چیدمان، نورپردازی و عکاسی تبلیغاتی محصول انجام می شود و بسته به نوع عکس خواسته شده از حالت ها و زوایای مختلف عکاسی شده و در نهایت طبق نظر مدیر هنری و تیم عکاسی تبلیغاتی عکس های نهایی انتخاب و برای ادیت و ریتاچ آماده می شود.

ویرایش عکس تبلیغاتی

4.مرحله ریتاچ و ادیت عکسهای تبلیغاتی

برای ما عکاسها این مرحله مقداری تم جادویی و شگفت انگیز دارد و از طرفی هم مرحله ای مهم در استخراج تصویر نهایی از عکس های تبلیغاتی گرفته شده به حساب می‌آید.
در این مرحله عکسهای تبلیغاتی به لحاظ رنگ و نور اصلاح می‌شوند و اگر نیاز به استفاده از جلوه های گرافیکی باشد در این بخش به عکس تبلیغاتی اضافه می‌شود.

در نهایت عکس ها بر اساس نیاز سفارش دهنده و مدیر هنری با فرمت و ابعاد مناسب تحویل داده می شوند و ما هم منتظر اکران و نمایش آن هستیم و از تجربه های جدیمان لذت می بریم.

پاسخ به برخی از سوالات شما در مورد عکاسی تبلیغاتی

اهمیت عکاسی تبلیغاتی از محصولات و خدمات تولیدی و صنعتی در چیست؟

تحقیقات نشان می دهد که انسان ها با استفاده از حس بینایی در مقایسه با سایر حواس بیشترین اطلاعات رو در مورد هرچیزی به دست می آورند.

وقتی به یک عکس تبلیغاتی غذا نگاه می کنید عجیب نیست که در اون لحظه دوست داشته باشید مزه اون رو امتحان کنید.

در دنیای امروز که رسانه ها و تصاویر بسیاری هر لحظه از مقابل دیدگان ما عبور می کنند موفقیت در جلب توجه با تصویری است که به لحاظ ظاهری دارای زیبایی و جذابیت باشد؛ مخصوصا زمانی که محصولات متنوعی در بازار وجود داره و هر کدوم در تلاش هستن که به نوعی مشتریان رو به سمت خود بکشند. دقیقا هدف از عکاسی تبلیغاتی همین است.

آیا نمی شود به جای عکاسی از عکس های موجود در اینترنت استفاده کرد؟

ممکن است شما در اینترنت عکس های تبلیغاتی محصولات مشابه محصول خودتان پیدا کنید ولی به لحاظ تنوع و همینطور کیفیت و شکل ظاهری تفاوت های زیادی با عکسی خواهد داشت که صرفا و به صورت اختصاصی از محصول تولیدی شما گرفته شده.

از طرفی اعتبار شما با داشتن یک عکس اختصاصی که به صورت حرفه ای نورپردازی و چیدمان شده در مقایسه با زمانی که شما و همه هم صنف های شما از یک عکس واحد استفاده کرده باشند ارتقا پیدا می کند و در نظر مشتری اثرگذارتر است.
ما همین توصیه را به شرکت های خدماتی هم می کنیم. مثلا وقتی یک شرکت حمل و نقل از عکس های تبلیغاتی عکاسی شده اختصاصی خودش با کامیون ها و لوگوی خودش در خیابان های ایران استفاده کند و یا تصویری از یک کامیون خارجی در یک کشور خارجی استفاده کند به نظر مخاطب کدام یک واقعی تر و قابل قبول تر است؟
اعتبار را به یاد داشته باشید.

هزینه های عکاسی تبلیغاتی از محصولات تولیدی ما چگونه محاسبه می شود؟
تعرفه عکاسی تبلیغاتی از محصولات کاملا به نوع محصول ،ابعاد ،جنس (صیقلی و براق یا مات) ،امکان جابجایی محصول،محل عکسبرداری،نوع نورپردازی مورد نیاز،چیدمان و یا ساخت دکور و تعداد فریم هایی که قرار است گرفته و تحویل داده شود بستگی دارد.
برای محاسبه دقیق هزینه ها می توانید در مورد نوع محصولتان با کارشناس ما تماس بگیرید.

تعدادی از پشت صحنه های عکاسی تبلیغاتی

به اندازه یک تلفن با شما فاصله داریم

شنبه تا پنجشنبه

ساعت 9-18

026-34908975

0921-2756234

تماس با معین رسانه