وبلاگ معین رسانه

چگونه به راحتی تیزر تبلیغاتی بسازیم؟

چگونه به راحتی تیزر تبلیغاتی بسازیم؟

روش ساخت تیزر تبلیغاتی به سادگی ساخت فیلم های کوتاه برای شبکه های اجتماعی نیست. از آنجا که تیزرهای تبلیغاتی تاثیر مستقیم بر روانشناسی مخاطب و بازاریابی محصو دارد از همین رو لازم است از تکنیک ها و روش های به روز استفاده کرد. در واقع روش ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند باعث رونق چند برابری یک کسب و کار شود و یا تاثیر منفی بر چهره یک برند بگذارد.

استفاده از تبلیغات چگونه کسب و کار ما را رونق می بخشد؟

استفاده از تبلیغات چگونه کسب و کار ما را رونق می بخشد؟

امروزه با توجه به گستردگی دسترسی مخاطبان به وسایل صوتی تصویری سنتی و مدرن اعم از تلویزیون، گوشی های تلفن همراه و انواع کامپیوتر از همین رو ساخت تیزرهای تبلیغاتی می تواند یک برند را با توجه به شناخت جامعه هدف و نیاز مخاطبان به رونقی چشمگیر برساند. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چرا ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت دارد؟

بر اساس بررسی های علمی به عمل آمده از میزان تاثیرگذاری تیزرهای تبلیغاتی شرکت های مختلف، بیش از 70 درصد مخاطبان این تیزرها به مشتریان بالفعل خرید یک محصول تبدیل می شوند از همین رو بسیاری از شرکت ها علیرغم هزینه های سنگین ساخت تیزر اقدام به این کار می کنند. 

آنچه در تیزرهای تبلیغاتی می تواند باعث موفقیت یک برند شود عبارت است از:

.   القای وفاداری در مخاطبان به برند

.  تلاش مخاطب برای شناخت برند و محصولات آن

.  ایجاد ذهنیت مثبت نسبت به برند

.  جذب مشتریان جدید

.  ترغیب رقیبان

.  بالا رفتن توقع مشتریان از برند

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزرهای تبلیغاتی در واقع فیلم هایی هستند که در بازه زمانی 15 تا 50 ثانیه با هدف معرفی محصول یک برند تولید می شود. این تیزرها با چاشنی خلاقیت و با استفاده از برنامه های و سیستم های پیشرفته طراحی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی تولید می شود و عمدتا با توجه به کیفیت این ویدئوها هزینه های تولید کاهش یا افزایش پیدا می کند.

تیزرهای تبلیغاتی می تواند به صورت مستند و مستقیما به معرفی محصول و برند بپردازد و یا با طراحی و ساخت انیمیشن همراه باشد. از هر تکنیکی که برای ساخت تیزر استفاده می شود نکته مهمی که باید به آن توجه شود دقت و ظرافت به کار رفته در تیزر تبلیغاتی برای تاثیرگذاری بر مخاطب است. چرا که این تیزر می تواند مشتریان زیادی را به یک برند جذب یا دفع کند.

تبلیغات ویدئویی چگونه کسب و کار ما را متحول می کند؟

تبلیغات ویدئویی چگونه کسب و کار ما را متحول می کند؟

روش ساخت تیزر تبلیغاتی راه ساده ای نیست که هر شرکتی یا گروهی بتواند به راحتی ادعا کند این توانایی را دارد. از همین رو اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند خود را دارید حتما با ظرافت و دقت این موضوع را بررسی کنید.

اینکه از چه تکنیک ها، چه سناریویی، چه برنامه های کاربردی برای تدوین تیزر و… استفاده می شود. در نظر داشته باشید که دقت شما برای بررسی ساخت این تیزر می تواند با توجه به جامعه هدف مخاطبان شما، افزایش جذب مشتری 70 درصدی را به همراه داشته باشد. و اگر این تیزر تبلیغاتی به شکل صحیحی اکران نشود می تواند باعث افت برند شده و  شما را از هدفتان دور کند.

آنچه در تیزرهای تبلیغاتی می تواند مخاطب را به سمت شما جذب کند جذابیتی است که کنجکاوی مخاطب را برانگیزد به طوری که برای دیدن تیزر مشتاق بوده و تا انتها آن را دنبال کند و یا حتی از دیدن دوباره آن خسته نشود. در این صورت تیزر تبلیغاتی به طور غیرمستقیم بلندگوی تبلیغ برند شما شده و مشتری برای خرید محصول شما  مشتاق و پیگیر می شود. 

شرکت تبلیغاتی معین رسانه با بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای در حوزه تولیدات تبلیغاتی اعم از تیزر و سایر اشکال تبلیغاتی می تواند هرگونه اطلاعات و مشاوره ای که در این زمینه نیاز داشتید در اختیارتان قرار دهد. معین رسانه با استفاده از بالاترین ظرفیت های متخصص و هنرمند و نیز تیم فنی حرفه ای طی دو دهه گذشته همکاری نزدیکی با برندهای مختلف صنعتی و تولیدی داشته و توانسته رضایت بالای مشتریان خود را جلب کند. دریافت بهترین تیزرها و تولیدات تبلیغاتی از سوی معین رسانه در نزدیکترین زمان و مناسب ترین هزینه تعهدی است که به مخاطبان و مشتریان خود داشته و همواره تلاش ما بر این بوده که کیفیت بالا را درنظر داشته باشیم.

شما می توانید جهت دریافت انواع خدمات تبلیغاتی اعم از عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی و رادیویی، تیزرهای مناسب شبکه های اجتماعی، ساخت انیمیشن و… با همکاران ما در شرکت تبلیغاتی معین رسانه تماس بگیرید.

معرفی بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی

معرفی بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی

روش ساخت تیزر تبلیغاتی تنها با یک روش منحصر امکان پذیر نیست. سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی و فناوری های مختلف از یک سو، پیشرفت و ارتقا برنامه های ساخت ویدئو نیز از دیگر سو باعث شده ساخت تیزرهای تبلیغاتی به میدان رقابت های سنگین و حرفه ای تبدیل شود. به طوری که مثل گذشته انحصار آن در اختیار یک یا دو شرکت نباشد. از مهمترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرم افزار کاراکتر انیماتور

 

نرم افزار کاراکتر انیماتور

کاربرد این نرم افزار برای ساخت انیمیشن با قابلیت بالای این نرم افزار در ایجاد کاراکترهای جذاب با حالات چهره و کیفیت صدای بسیار مناسب است. گرافیک بالای کاراکترها در این نرم افزار طراحی انیمیشن را بسیار حرفه ای و جذاب می کند. یکی از مهمترین مزیت های نرم افزار را می توان پشتیبانی و  قابلیت جابجایی و دریافت گرافیک از سایر برنامه های طراحی گرافیکی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور عنوان کرد. این نرم افزار یک روش ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب به شمار می آید.

ادوبی پریم

ادوبی پریم

کار این نرم افزار تدوین با کیفیت و جذاب ویدئوها است. این نرم افزار قابل استفاده روی گوشی های تلفن همراه نیز است. در نظر داشته باشید این نرم افزار با امکانات و قابلیت های بالا برای کاربران غیر حرفه ای قابل استفاده نیست و کار به آن نیازمند آموزش است.

تری دی مکس

تری دی مکس

کاربرد این نرم افزار بیشتر در زمره تولید محتواهای تصویری و ویدئویی در حوزه سرگرمی و رسانه در سطح حرفه ای است. به طوری که با استفاده از این برنامه بازی های مجازی و آنلاین حرفه ای سه بعدی ساخته می شود. از مهمترین ویژگی های تری دی مکس می توان قابلیت رندر آن دانست که قبل از گرفتن خروجی نهایی می توان پیش نمایش کار را مشاهده و بررسی کرد.

نرم افزار افتر افکت

نرم افزار افتر افکت

کاربرد این نرم افزار برای ایجاد انیمیشن هایی با جلوه های بصری و تصاویر 2 و نیم بعدی  متحرک است.از این برنامه برای ساخت فیلم های تلویزیونی استفاده می شود. جلوه های مختلف در این برنامه به جذابیت ویدئوها می افزاید. بسیاری از فیلم های مشهور و معروف هالیوودی که با هزینه های هنگفت تولید شده مثل فیلم سینمایی خانم و آقای اسمیت برای ساخت جلوه های ویژه آن از افتر افکت استفاده شده است.

نرم افزار Cyberlink PowerDirector

نرم افزار Cyberlink PowerDirector

این نرم افزار نیز مانند برنامه های قبلی کاربری تدوین فیلم دارد با این تفاوت که امکانات و قابلیت های پیشرفته تری نسبت به بقیه دارد. از مهمترین قابلیت های این برنامه دریافت فیلم از دستگاه های مختلف فیلم برداری با بالاترین کیفیت، ساخت منو، داشتن صدای دالبی،  سرعت زیاد در رندر کردن ویدیو ها و… است.

نرم افزار ProDAD Heroglyph

نرم افزار ProDAD Heroglyph

یکی از برنامه های کاربردی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی این برنامه است. علاوه بر اینکه تولید تریلرهای جذاب برای فیلم ها و ساخت تیتراژ گرافیکی و انیمیشن های باکیفیت از قابلیت های بالا و منحصر به فرد این نرم افزار به شمار می آید.